Wybór właściwego wykonawcy
Zanim znajdziesz wykonawcę swojej strony zastanów się co konkretnie chcesz osiągnąć, w jakim czasie i jakim budżecie.
Agencja którą wybierzesz może stworzyć wszystko począwszy od drukowanych dokumentów po projekt logotypu czy kodowanie silnika strony. Wybór jej jest niezwykle ważny bowiem jej efekty będą stanowiły o tym jak Twoi potencjalni klienci postrzegają Twoją firmę.
Kroki:
1) Zdecyduj jakiego rodzaju usługi potrzebujesz
Czy chodzi wyłącznie o projekt logotypu i strony? Czy potrzebujesz również reklamy w radiu, oklejenia samochodu i projektu billboardu? Niektóre firmy specjalizują się w danych dziedzinach jak reklamie telewizyjnej. Niektóre też specjalizują się w tworzeniu danych materiałów, inne zaś na osiąganiu Twojego celu marketingowego.
2) Jaki cel chcesz osiągnąć? Może nim być:
– poprawa wizerunku marki
– liczba wejść na stronę
– liczba złożonych zapytań czy wykonanych telefonów
3) Jakim budżetem dysponujesz?
To prosta matematyka. W tym miejscu należy wykonać mały reasearch. Ile wydałeś/aś w ostatnim roku na reklamę? Jaki był tego zwrot?
4) Komunikacja i nauka
Każda strona www wymaga oddzielnego spojrzenia i innej technologii. Nawet dla nas- tych którzy oddychamy tym na co dzień. Jest zatem bardzo ważne abyśmy wiedzieli, że rozmawiamy o tych samych sprawach.
Po rozpoczęciu współpracy z wykonawcą strony – wiedz, że osoba wydedykowana dla Ciebie – powinna być po Twojej stronie. Na każdym kroku powinna być pewna, że dokładnie rozumiesz co będzie wykonane, w jaki sposób i dlaczego.